Alla inlägg den 13 februari 2018

...

Av Julia Jacobsson - 13 februari 2018 21:07

Heeej på er!
Nästan en vecka sedan nu.. vet inte vad jag ska säga, har haft fullt upp(eller kanske inte egentligen, men har liksom inte haft orken till någonting, inte haft lust att göra något och bara känt mig så himla nere. Vad kan det bero på?). I fredags var iallafall jag och Jonna på Gekås. Hittade en del till hästarna, lite till mig själv och så, plus lite extra, precis som alltid på gekås haha. Lördagen började lugnt, tränade hästarna och sprang sen en sväng innan jag åkte och hämtade Filippa och åkte till Halmstad. Vi käkade på Harrys och tog varsin burgare. Gick sen och kollade fifty shades filmen. Den va bra! Nog min favorit av de 3. Snackade en massa efter att inte träffats på nån månad, så det kändes skönt! Söndagen spenderades sedan med lite körning av L-G och Zigge. Sen lite träning av mig själv och avslutade med middag med familjen.
Denna vecka har bara bestått av jobb hittills. Hann dock med att köra L-G ochZigge idag med. De känns fina och det går framåt. Har vi tur och allt flyter på så blir det start i slutet av mars :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards