Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Julia Jacobsson - 8 maj 2018 22:25

Thjhooo, äntligen börjar sommarvärmen komma!!
Har i helgen hunnit med en massa! Va på after work i fredags och hade världens roligaste kväll, trevliga kollegor, och bara grymt kul rakt igenom!
I lördags blev det lugnt och sen träffa en kompis på kvällen, gick en sväng och drog sedan till Halmstad en runda, så kul! Söndagen va väldigt deppig. Va inte alls på humör pga olika saker, så gjorde inte mer än att åka med Crepes till hovslagaren och hämta en vagn.
Igår va det gryyymt väder, sommar på riktigt! Jag och Martina(kollega från jobbet) gick till stan när vi slutat. Kollade lite affärer, uträttade ärenden (fick ÄNTLIGEN(!!!) fixat ett nytt kort som jag nu skulle gjort i en månad...) och tog sedan en glass. Vi smidde planer och hade bara en fruktansvärt grym eftermiddag! Avslutade dagen med en runda med hästarna när jag kom hem och de va verkligen fina!!
Idag har det blivit jobb, sen åkte jag och Martina till gymmet. KUL med sällskap! När jag kom hem va det vara att duscha och sen åka iväg igen, denna gång med Filippa. Hon hämtade mig och vi köpte lite godsaker och åkte ut till stranden för att ha en mysig pratstund. Alldeles för länge sedan som vi träffades, så hade ju ett helt hav av saker att ta upp. Men så otroligt uppskattat och SÅ fint att sitta döf ute i detta vädret! Hoppas det håller i sig!! :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards