Alla inlägg under juni 2018

Av Julia Jacobsson - 4 juni 2018 22:18

Gooodkväll! Längesedan(börjar bli en vana tyvärr..) meeen, mycket har hänt sedan sist och inte en lugn stund har det varit! I tisdags efter jobbet drog jag och Martina till gekås efter jobbet. Hittade en hel del! Alltid kul med utflykt med kompisar med!
Onsdagen bestod av hästträning, jobb och sen åkte jag och träffade en kille som jag umgåtts med en del de senaste veckorna. Har verkligen superkul med honom! Träffades även fredag-lördag. I lördags åkte vi till stranden en en runda, gick en sväng och hade bara en riktigt grym dag! Åkte sedan hem, körde hästarna (som hade lite blandade resultat) och slappade sen lite framför en serie.
Söndagen bestod av tävling på hemmaplan, Halmstad. Jag kvalade en häst som va superfin! Och körde sedan Plira i ett lopp. Hon va jättefin i värmningen men blev rädd för något när starten skulle gå och va sen jättestressad loppet igenom och blev sist.. MEN vi blev en erfarenhet rikare! Nya tag nästa gång bara!
Ny vecka nu och idag tog jag tag i något som jag skulle haft gjort för längesedan, ett beslut som kanske kan leda till något riktigt bra! Fick även kört hästarna varsin runda, innan jag hämtade upp Filippa och vi åkte en sväng. Va nästan en månad sedan vi såg senast, HELT SJUKT vad tiden går fort!! Kul iallafall att snacka av sig lite :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards