Direktlänk till inlägg 17 augusti 2018

Födelsedag & påbörjad resa

Av Julia Jacobsson - 17 augusti 2018 16:43

I onsdags fyllde jag år! Hela 20 år! Och jag fick verkligen en underbar födelsedag, precis som jag önskat att den skulle bli! Sov hos Harre på natten, så körde hem på morgonen. Jag, mamma och pappa fixade sen en god ?hotellfrukost?. Typ det bästa som finns! Efteråt tog vi det lite lugnt en stund, jag fick några presenter av föräldrarna. Superglad för dom! Sen passade jag på att träna ett pass innan Jonna kom hem och vi åkte mot Helsingborg för lite shopping (hade fått ett ?presentkort? av föräldrarna där jag fick välja lite saker jah ville ha och dom betalde) Passade på ett ta en fika på ett mysigt Café där! Blev ett inköp av en tröja men inte så mycket mer än så för dagen (Trodde inte det va så stort där, så tiden räckte inte riktigt haha). Vi åkte sedan till Hässleholm för att äta på Elefanten, en resturang som vi älskar! När vi kom dit såg vi att dom hade stängt ner!!.. vi blev ju besvikna, men gick istället till Harrys. Det blev jättelyckat! Tog en halloumiburgare och det va verkligen SÅ gott! Åkte sen till Halmstad och sov där tills torsdagen! Vi hade en supertrevlig kväll med!

Nu sitter jag i bilen och har ca 5 timmars bilresa framför mig. Är på väg upp till Umeå, men ska mellanlanda i Stockholm över natten. Ska tävla på Umåker på söndag med Ronaldo och Ronsan(första gången jag kör henne), så jag åker med Therese upp dit, men flyger sen hem på söndag kväll för att hinna packa inför resan på måndag ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards