Direktlänk till inlägg 21 augusti 2018

Playa del Inglés

Av Julia Jacobsson - 21 augusti 2018 20:48

Godeftermiddag!
Igår började jag och Emma resan mot Kanarieöarna. Klockan ringde vid 4, hade bara sovit 2 timmar för jag va hos Harre på kvällen för att träffas precis innan vi åkte. Sjukt jobbigt att inte träffas på 2 veckor nu! Han åker bort när jag kommer hem typ..
iallafall så gick redan bra. 5 timmars flyg och vi va framme på hotellet här vid ca 16. Vi fick rummet, bytte om och kollade sen in stället. Tog det lugnt på rummet till det va dags för kvällsmat. SÅ god mat de hade! Sen gick vi till rummet med några drinkar, och somnade sen typ direkt haha. Klockan ringde vid 7.30 imorse för vi ville upp och träna. Men efter inte så lång tid så mådde Emma inte så bra, så vi gick till rummet och duschade innan frukosten. Sen gick vi ut för att lägga oss på solstolarna. Blir dock arg på folk som ska ?paxa? stolar med sina handdukar och sen inte ens va där på typ hela dagen! Då kunde någon annan fått dom bra platserna liksom! Vi hade det iallafall väldigt lugnt och skönt och fick tag på några bra platser. Vi spelade volleyboll när de hade det, drack flera goda drinkar och gick sen upp till rummet vid 5. Tyckte inte att solen tagit något, förrän jag kom upp på rummet och tog bort bikinin, röd som en kräfta haha (fast att man smörjt in sig..) hoppas på att va brun när man kommer hem ;-) vi gick sen till supermarketen, åt(fick testat spansk paella idag med, nu kan man bocka av det! Helt okej va det, men inte riktigt så gott som jag faktiskt trott..) och nu tar vi det bara lugnt innan vi ska ner igen. SÅ skönt och behövligt att vara på semester, verkligen! :-D

Alltså kolla utsikten från vårt rum(sista bilden nere till höger!), SÅ grym! Vi bor på näst översta våningen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards