Alla inlägg den 4 oktober 2018

Av Julia Jacobsson - 4 oktober 2018 22:59

Godkväll och äntligen helg säger jag! Är ledig imorgon eftersom vi ska åka upp till Karlstad då. På lördag är det start på Färjestad och femåsmästerskapet går av stapeln. Jag har ju viljat vara med där sen jag fick Crepes och det har ju, precis som alla andra årgångslopp, varit ett mål vi satsat på. Nu är det dags. Vi fick helt okej utgångsläge, spår ett och det är långlopp, ett plus för vår del iallafall! Jag hoppas på att han kommer runt och gör ett fint lopp bara, då är jag nöjd!
Imorgon åker vi strax innan lunch och när vi kommer fram ska vi göra vår tradition när vi åker dit. Först fixa i ordning på travet, till hotellet och byta om, checka in, gå till vår favorit kinarestaurang och sen till hemmakväll tvärs över gatan efteråt haha. Vi startade detta med Amanda från vår klubb, när vi va på påskbomben varje år, men nu får vi ta det själv denna gången ;-)
I veckan har det hänt en hel del. Massa jobb, men även tränat hästarna, fixat lite beställningar, träffat Harre (vi har bokat resa tillsammans nu, så mysigt! Mer om det sen), och fixat en hel del här hemma. Nu ska det bli skönt med några dagars ledighet och ?minisemester? :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards