Alla inlägg den 14 januari 2019

Av Julia Jacobsson - 14 januari 2019 13:17

Måndag igen och jag har redan fått en hel del gjort, eller ja jag har varit och pantat haha, typ ett års flaskor (åt min kille som dricker minst en 2L flaska om dagen hehe..), tog typ hela förmiddagen. Åkte sen hem och lagade frukost/ middag och ska snart sätta mig och skriva mitt CV eller iallafall fixa iordning det så att jag kan söka några nya jobb. Hittade ett som verkade helt perfekt, så ska söka och hoppas på det bästa!
Helgen va underbar! Fredagen spenderade jag hos Harre, åkte sen och träffade Amanda, vi handlade och åkte sen hem till henne, lagade tacos, spelade spel och snackade typ ihjäl oss. Klockan halv 1 kände jag att det va dags att åka för jag skulle upp tidigt på lördagen. Fick sova hos min kille, så det va skönt med inte så lång väg hem. På lördagen åkte jag ner till Thilda. Jag hade blivit medbjuden till Jägersro där hon skulle ta emot pris för årets champion, kul, GRATTIS! Vi fick mat där och åkte sedan till emporia för att shoppa. Vi hittade dock knappt något, men det va kul ändå iallafall att träffas och hitta på något!
Igår blev det mest en lugn dag. Startade dagen med lite träning, crosstrainade framför en film. Sen blev det frukost och lite jobb. Efter det så kollade jag mest film och chillade. Åkte på kvällen hem till Harre och vi kollade även här film och farmen såklart! Älskar det programmet!
Hoppas er helg också varit bra! :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards