Alla inlägg den 18 januari 2019

Av Julia Jacobsson - 18 januari 2019 17:53

Sitter nu och väntar på att Harre ska komma hem med pizzan. Han ville fixa lite fredagsmysigt. Väldigt uppskattat! Idag började dagen med en långpromenad följt av ett besök på arbetsförmedlingen. Jag och familjen skulle dit och kolla på något som hette ?Jobbchansen?(företag som söker anställda som kommer dit och kan anställa någon direkt på plats av dom som dom intervjuar där). Det va tyvärr inget intressant, så vi gick rätt snabbt igen. Åkte sen till en gammal arbetskollega och lämnade present och snackade lite. Sen åkte vi in till stan för att äta på lotus. Åkte och handlade och stötte då på vår gamla VD, Jonas, som vi inte sett på flera månader, så det blev lite snack där med, innan jag åkte till Harre igen.
Veckan som gått då?
Tisdagen bestod av promenad följt av möte med omställningsstödets kontaktperson. Åkte sen hem och fixade lite innan det blev farmen och träning.
Onsdagen bestod av träning, lite jobb och sen hjälpte Jonna mig på kvällen att fixa mitt hår. Innan dess gick vi, tillsammans med mamma ut och gick en sväng. Det va mysigt ända tills regnet började komma fram haha..
Igår blev det en löprunda på morgonen, följt av stallfix, frukost och sen åkte jag och mamma till Halmstad. Jag skulle på möte med jobbcoachen och det gick verkligen superbra! Nu har jag fått bra inblick i det mesta och allt känns faktiskt väldigt positivt. Jag ska träffa honom igen på torsdag nästa vecka och har fått några uppgifter tills dess. Han sa även till mig att det inte skulle dröja länge innan vi skulle hitta något, så det kändes bra. Nu är vi på gång liksom! Efter mötet gick jag och mamma och tog en mackfika på Espressohouse innan jag åkte hem till Harre och hade en lugn kväll.
Morgondagens planer är promenad, sen åka hemåt för att köra Zigge(såå taggad på att äntligen sätta igång honom, i år ska jag satsa för fullt på honom och det ska bli så spännande att få se vad han verkligen kan gå för!), träna, jobba och sen ha en lugn, mysig kväll hemma. Hela familjen åker iväg, så jag blir ensam, SÅ behövligt! :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards