Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Julia Jacobsson - 3 mars 2019 10:01

Sitter nu på väg till Halmstad. Va ett bra tag sedan här nu, men dagarna har i stort sätt sett likadana ut.. har gått upp, promenerat, ätit frukost, fixat stallet och hästarna, tränat och sen slappat och umgåtts med Harre på eftermiddagarna och kvällarna. Han kom för övrigt hem i måndags och vi har setts nästan varje dag denna veckan, eftersom idag ska han åka iväg igen. Jobbigt, men jag har en hel del att ta tag i nu, så nu får jag tid till att fixa det.
Jag skulle egentligen åkt upp till travgalan i Stockholm nästa helg, men livet ville något annat. Jag fick nämligen erbjudande att plugga en intensivkurs till PT och kostrådgivare. Jag fick kursen betald av jobbchochen om jag valde att gå den nu. Eftersom jag verkligen älskar allt med träning och kost att göra och tycker har alltid tyckt att det varit kul, så valde jag att tacka ja till detta erbjudande. Kursen är under 7 veckor och på distans på veckorna, men varje helg är det fysiska träffar hela helgerna. Den börjar nu på måndag och första träffen är nästa helg. Jättetråkigt att missa galan, men samtidigt kände jag att det hade varit dumt att tacka nej till en sån här möjlighet. Måste tänka på framtiden lite, lite längre. Detta kommer bli kul, men grymt tufft, speciellt eftersom jag med 99% säkerhet kommer börja jobba den 18/3 också, vilket betyder fulltidsjobb och 4 timmars plugg (vilket man skulle göra om dagen för att klara det typ) om dagen, plus träning och hinna fixa hästarna, varje dag. Men det är bara under 5 veckor, så det kommer man klara. Det kommer vara värt det sen! :-)
Nu ska jag och mamma till Halmstad för att lämna några grejer och sen ta en brunch och gå lite i affärer :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards