Alla inlägg den 9 mars 2019

Av Julia Jacobsson - 9 mars 2019 21:17

Ligger nu på hotellrummet i Göteborg, nyss käkat kvällsmat. Har spenderat dagen på kurs, första PT dagen. Har varit så nervös inför den, tänkt ?undra vad det är för folk där?, ?kommer jag passa in?, ?hur kommer det gå till? och har varit så orolig.. när jag kom dit och såg att det va så många som va som mig, flera jag kunde börja snacka med rätt fort och att upplägget va bra och rätt avslappnat, så va det en sån lättnad! Det har dock varit en extremt intensiv dag med mycket teori och när vi slutade va hjärnan verkligen som deg. Kom till hotellrummet och bröt typ ihop, alla känslor och spänningar släppte och man va så trött, men nu känns det skönt, skönt att det är avklarat! Nu laddar vi för en dag imorgon, mer aktiv då!
Veckan som varit då,
Söndag: brunchade med mamma
Måndag: pluggade och tränade, mig och hästarna.
Tisdag: plugg, träning av mig och hästarna, åkte till Halmstad för att lämna registerutdrag till Retlog. Bilen pajade när jag skulle dit (fjädringen i hjulet gick av), så pappa fick skjutsa mig och nu är bilen på lagning..
Onsdag: pluggade, tränade
Torsdag: plugg, träning, en sväng till Halmstad med mamma, köpte nya löparskor och sen lunchade vi, testade på något nytt, och på kvällen kom kiropraktorn och gick igenom all hästarna, så nu är dom i toppskick igen!
Fredag: löprunda på morgonen, avstämning av träningsutveckling och det går framåt, det nya upplägget med både träning och kost har visat sig att passa mig bra!, sen blev det plugg och kvällen blev myskväll med mamma och pappa.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards