Alla inlägg den 5 juni 2019

Av Julia Jacobsson - 5 juni 2019 12:21

Godmorgon! Omsdag nu och imorgon är det ledig dag, SÅ skönt verkligen! Blir en sväng till Gekås med Amanda imorgon och grillkväll med henne och några andra kompisar ikväll, mysigt!
Helgen som varit va SÅ bra! Bara spenderats med kompisar och verkligen mått bra!
Fredagen va full fart, hästträning efter jobb, följt av fixning inför att gå ut och äta med Filippa. Vi gick sen till några av mina kollegor på förfest (som va den roligaste jag varit på haha!), massa grejer hände och allt va bara så bra! Vi gick sen ut till klubben och även dey va roligt, mådde allmänt bra och hade så kul! Glad för att ha så fina människor i mitt liv!
Dagen efter vaknade jag inte förrän 2, gick ut och gick, följt av frukost, hästträning och kvällen spenderades hos Rebecka och Jonas(dom vi lånat pannkakan och köpt Crepes av). Vi grillade och hade en mysig kväll!
Söndagen va tävling hela dagen. Vi va alldeles för sena fram och hann inte värma varken Plira eller Zixten som det skulle. Bådas lopp gick inte alls bra, men Pliras andra gick grymt bra efter lite ändringar! Skönt ändå att avsluta med något bra!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards