Alla inlägg den 21 juni 2019

Av Julia Jacobsson - 21 juni 2019 13:17

Midsommarafton och en mysig dag planerad! Snar bär det av mot dans runt stången och träffa kompisar, sen hem, köra hästarna och iväg till kompishäng senare, mysigt!
I veckan har jag, förutom jobb, hunnit med hästträning och uppladdning inför nästa start med Zixten, som blir kalmarsundspokalen på söndag. Har också tränat en del själv, fick hem mitt certifikat i veckan med, så nu är jag licensierad Personlig Tränare, SÅ kul att all slit och den tuffa våren blivit belönad nu! :-D
I onsdags åkte jag och Filippa ut till stranden för att ha en mysig kvällspickning. Vädret va underbart och sånna kvällar uppskattas verkligen!
Igår gick det dock inte som planerat, va ute för att köra Zixten, som blir rädd för något och jag går av för att leda förbi. Hade med Crepes på släp. När han är bredvid grejen så får han panik och kastar sig mot mig och Crepes, vilket gör att Creppe också får panik, hoppas på mig så jag går omkull och trampar sedan på mig, innan dom skenar iväg.. jag fick rest mig och sprang efter och fick tag på dom när de vände och kom tillbaka. Grannen kom ut och hjälpte till att leda hem dom, så tacksam för det! Allt slutar med en sväng till akuten då jag blev trampad i sidan av rygg/mage och va orolig att revbenen tagit stryk för det gjorde så ont. Knät va svullet och blåmärken/ skrapmärken överallt.. som tur va va det inget allvarligt, utan endast mjukdelar som tagit skada, så otäckt, men tur i oturen ändå!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards