Alla inlägg den 28 juni 2019

Av Julia Jacobsson - 28 juni 2019 11:10

Nu är vi på väg till Norge och Nordiskt Mästerskap!! Är så taggad!
Loppet på Kalmar gick inte så bra.. han va så loj och seg hela dagen, tror att värmen gjorde att han inte hade så mycket liv i sig.. han tog dock en 4:deplats och det är något att vara glad över iallafall. Men denna veckan har vi maxat uppladdningen. Vi har försökt få bort en del av gräsmagen(som gjort att han inte kunnat springa ordentligt, sen mamma släppte på bete så har han inte presterat i ett enda lopp, så nu kämpar vi för att rätta ut detta..), vi har försökt maxa hans energi och ändrat utrustning. Han va iallafall extremt jobbig idag när vi skulle lasta och sist han höll på såhär så va han extremt taggad och gick bra, så håll tummarna!!
I veckan har jag hunnit med en hel del. Många saker som hänt som börjar att vända min otur, börjar göra livet bra igen, så jag hoppas att det kan hålla i sig lite nu! I onsdags va jag och Amanda på Lotus och åt, alltså SÅ gott och verkligen skönt att träffa henne och snacka, allt känns alltid bättre efteråt och att snacka av sig med någon som förstår en exakt, är otroligt skönt! Så glad att ha henne som en av mina bästa vänner!
Nu är vi taggade på denna helgen! Norge idag och tävling där imorgon, sen hem och på söndag blir det en sväng till Tomelilla för start där med Plira igen. Ska bli spännande men hektiskt :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards