Alla inlägg den 15 juli 2019

Av Julia Jacobsson - 15 juli 2019 22:37

Idag va första dagen tillbaka på jobb efter min sjukskrivning för revbenet. Det gick bra, men hade lite känningar, så får försöka göra det bästa bara.
Igår va det tävlingar på Kalmar och Crepes startade i 2 lopp, med resultat 5:a och voltrekordssänkning med nästan 3 sekunder, till 51 och en diskning. Det va kanske inga toppenresultat igår, men ändå kunde jag knappt varit mer nöjd. Han har gjort en sån enorm personlig utveckling bara till dessa lopp. Han kämpade, va mycket stabilare/ mer hanterbar och sprang tider under långa bitar som han bara maxat på tidigare, och han sprang även bitar i båda loppen och värmning som va långt under det han gjort innan, samt låååångt under rekordet. Han va fin igår och ville så mycket! Hade inte diskningen kommit i andra loppet hade han sätt nytt rekord med. Men jag blickar framåt och vet att med lite mer loppvana, så kommer vi få en extremt rolig framtid ihop!
I lördags va jag ute i Mellbystrand och åt på ett mysigt ställe som heter Chill Out. Har aldrig hört talas om innan, men det va så mysigt, extremt god mat och låg bara 10m från havet, riktig utomlandskänsla och semesterkänsla! Kommer definitivt gå dit snart igen! :-)

Detta är nog den finaste bild jag någonsin sett på någon av mina hästar, ÄLSKAR den! Tagen av Thea Magnesten!

Bild från Chill Out och deras goda mat (och sällskap :-P)

Crepes i värmningen från gårdagen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards