Alla inlägg under september 2013

Av Julia Jacobsson - 30 september 2013 23:29

Är så jävla glad!! Idag vann jag och Cascader lilla Hallandsmästaren!! :D vi gjorde det även på nytt voltrekord! Och snabbats tid i hela loppet. I starten var vi lite efter men plockade det snabbt och bara drog ifrån och ökade försprånget ända till mål!! :D är så jävla nöjd! Vår första sulkyserger tillsammans!! :D kan ej vara gladare än jag är! :D

Av Julia Jacobsson - 21 september 2013 16:10

Jaha då var vi på väg från Malmö. Under tiden mamma var på konferensen, hjälpte jag till på ung Jägers travskola. Det var jättekul och jag fick till och med köra en ny häst som dem fått in.
Nu är vi på väg tillbaka och vi stannade på ett matstopp på väg till nästa stopp :)

Av Julia Jacobsson - 20 september 2013 21:41

Idag är min syster iväg på klassresa och då passade jag och min mamma på att ha en mamma-dotter dag!! :D det var jättemysigt. Kvällen började med att vi åkte upp till Halmstad för att kolla på bio. Vi tittade på familjeliv som var en awesome, alltså riktigt bra film!! :D efter att vi gjort det åkte vi mot Laholm där vi åt på en kinesisk restaurang, supermysigt! Sedan åkte vi hemåt och nu är vi hemma och jag är proppfull av allt godis, popcorn, dricka och mat! -.- men tack så jättemycket för en perfekt och supertrevlig kväll mamma!! :D

Av Julia Jacobsson - 19 september 2013 17:36

Alla på skolan pratar nu om den nya uppdateringen som kommit för Apples sortiment. Vissa älskar den medan vissa avskyr den.. I början var jag helt emot den, men nu vet jag inte.. Därför vänder jag mig till er. Jag undrar vad ni tycker? Tycker ni att det är värt att göra uppdateringen eller ej? Tacksam för svar! ;)

Av Julia Jacobsson - 14 september 2013 09:53

Nu är Cascader klippt och snygg inför morgondagens tävling på Halmstad :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards