Direktlänk till inlägg 2 augusti 2022

Semestern är fantastisk ändå!

Av Julia Jacobsson - 2 augusti 2022 10:48


Tisdag idag och semestern hittills har varit såå grym!!
Spel och drinkkvällen med Thilda och Hugo va såå mysig, så skönt att bara va hemma!
Söndagen gick vi upp och åt frukost innan jag körde till gymmet. Det blev ett benpass och det va riktigt tufft! Resten av dagen va jag bara hemma och fixade lite och körde Tornado ett joggingpass, jobbade lite och cyklade sen till Laholm för att posta paketen.
Igår började dagen med att jag tog cykeln till gymmet. På gymmet va det sen ett ryggpass med fokus hypertrofi (lite fler reps) och efter att va helt slut cyklade jag hem igen. Käkade frukost innan min gamla kollega Tina kom till oss med sin ridhäst. Jag och hon red då en runda med den och Tornado till Hjörnered och skogen, en mysig skritteunda! Så kul att göra något annat än den vanliga träningen med dom också!
Jag käkade sedan lunch innan jag drog till gymmet för att möta upp Simon för att ta en tävling på trappan, gillar att jag har folk i mitt liv som ställer upp på mina idiotideer haha. Jag vann tävlingen haha, men inte konstigt när det är min idiotmaskin som jag kör nästan varje dag.
Vi fixade sen oss och drog och körde en match i minigolf på strandhotellet. Det gick sjukt bra för mig tills sista hålet där jag klantade till det hårt och förlorade.. men vi fick druckit vin och öl och käkat glass, en riktig semesterkänsla och sjukt nice semesterdag! Hade en så bra dag igår! När jag kom hem va jag dödshungrig och lagade pastasås innan jag la mig.
Idag stack jag till gymmet direkt när jag vaknade och har nu avklarat ett bröst, Axel och magpass. Resten av dagen ska jag köra alla ponny och fixa staket innan jag vid 18 ska hämta upp Filippa för att åka och äta sushi för att fira att hon fyllt år, så mysigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards