Alla inlägg under januari 2014

Av Julia Jacobsson - 29 januari 2014 22:27

Det blev tyvärr inget montejobb idag då hästarna hade feber :(
När jag kom hem upptäckte jag att skvallertidningen hade kommit, yey då blev det läsning istället! :)
Vi bakade även kladdkakemuffins, supergott! :D
Imorgon står det roliga saker på schemat! :)

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 28 januari 2014 22:19

Idag har också varit en dag med massor att göra! När jag kom hem blev det ut och träna häst och jag fick plötsligt en till att träna då syrran inte tänkte träna!
Så först körde jag Zigge med Cascader på släp och efter det blev det Dansör som fick hå galoppträning.
Sen blev det plugg :(
Imorgon är det lång dag men som tur e så ska vi till travet och rida monté imorgon och då finns det något att se fram mot efter provet i kemin imorgon :)

Av Julia Jacobsson - 28 januari 2014 08:22

Igår blev det bara plugg när jag kom hem, men vi gick en god kvällsmat! ;D
I skolan fick jag reda på att jag gick 2 A på frågor i geografin och det är jag jättenöjd med eftersom det var mina första A på geografi tidigare! :D
Idag slutar jag tidigt och när jag kommer hem ska jag träna russen! Det ska bli kul! :)

Av Julia Jacobsson - 27 januari 2014 09:03

När vi kom hem från travet i lördes körde vi och köpte godis! När vi sedan kom hem satte jag mig framför tvn och tittade på en film och somnade! När jag vaknade så duschade jag och sen åkte vi på fest!
Det var kul och vi kom hem tidigt, redan vid 12.
Jag somnade och sov till 12 på söndagen.
Jag gick ut och körde Dansör med Cascader på släp och sen Zixten med Ametist på släp. Alla var jätteduktiga! :)

Av Julia Jacobsson - 25 januari 2014 14:51

Igår på matten hade vi lite mys med godis! :)
Igår när jag kom hem blev det träning av Zixten och så frågade Elvira om jag ville hänga med till Madison och det gjorde jag! Det var slutlig och jag åker gärna dit igen! Vi kom hem klockan 4 i natt efter att ha stått och väntat på våra jackor i 1 och en halv timme! -.-
Jag blev väckt klockan 9.30 och packade sakerna och åkte till travet.
Vi red jobb med varmbloden! :D

Av Julia Jacobsson - 24 januari 2014 08:12

Igår vid 12 så gick jag på skuggning på osbeck och det var väl bra! Jag skuggade ekonomiprogrammet och kommer antagligen välja det också.
När jag kom hem gick jag ut och halopptränade Cascader.
Idag är det fredag!! :D
När jag kommer hem blir det träning av alla hästar och sen blir det mys med familj! :D

Av Julia Jacobsson - 22 januari 2014 09:41

Igår hade jag absolut ingen tid över till att ta det lugnt!
Jag kom hem tjugo över 2 och tog lite fika på 5 min, slängde på mig ridkläderna och sprang ut i stallet.
Först tig jag in Zixten och montétränade honom. När han var klar red jag Dansör som fick bli galopptränad. Och när han var färdigfixa red jag Cascader. Klockan var sedan halv 6 och då skulle jag fixa lite i stallet, sen blev det in duscha, äta och sen göra läxor!
Idag blir det upp till travet och rida varmblod! :D

Av Julia Jacobsson - 21 januari 2014 09:33

Igår gjorde jag inte så mycket men till kvällsmat åt jag en av dem godaste saker: Laxhamburgare med romsås! :D
Idag är det kort dag i skolan och när jag kommer hem blir det att tolka några hästar och rida några, kul! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards