Alla inlägg under november 2014

Av Julia Jacobsson - 30 november 2014 22:44

Nu har redan första advent anlänt och den harvtillbringats på ett bra sätt, men för det mesta bara hemma i soffan pga att jag har fått en rejäl förkylning så jag har inte kunnat göra så mycket. Men jag har ändå lyckats ta mig ut i stallet och köra Pannkakan en runda, och det gick bra!
Imorgon är det redan första advent, och jag längtar! Nu är det endast 24 dagar kvar till jul, det ska bli så kul!
Imorgon är det även en månad sedan jag fotade Pannkakan sist, så imorgon blir det en ny fotostund, och det ska bli riktigt spännande att se om man kan se någon skillnad sedan sist!! Bilder på det kommer! :D

Av Julia Jacobsson - 29 november 2014 21:19

Var idag i affärerna och hittade lite saker som jag behövde. Bl.a En idrottströja som jag letat efter länge samt ett par löparbyxor med lite färg på, och ett par mjuka mysstrumpor, så blev nöjd med mina inköp!
I kväll är det fest för att fira pappas födelsedag, bättre sent än aldrig ;)

Av Julia Jacobsson - 28 november 2014 23:25

Idag fick det bli en liten runda till Ullared och gekås för en liten shoppingtur! Och det var tur det! Jag hittade en massa saker som jag behövde som bl.a Grimma, kläder mm, plus att jag hittade en del julklappar med! Så nu är det inte supermycket kvar att handla inför julen, skönt!

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 27 november 2014 20:07

Nu ska Pannkakan också få en snygg blå/ vit tävlingsbrösta!! Banden är inhandlade och bara några spännen kvar! Kommer bli kul att de resultatet! :D

Av Julia Jacobsson - 26 november 2014 22:35

Idag har det inte varit någon bra dag i skolan då den var lång och jobbig mm.
Men en positiv sak är att jag fick reda på att vi antagligen ska åka till Gekås på fredag!! Passar perfekt då jag har studiedag med! Så nu har jag bara en dag kvar denna vecka sedan tar jag helg, skönt! :D

Av Julia Jacobsson - 25 november 2014 22:24

Jag satt för ett tag sedan och tänkte på att det skulle va kul att se hur resultatet av träningen blir, så nu när jag började träna Pannkakan så tog jag bilder på henne från olika vinklar för att kunna jämföra med sen! Jag hade tänkt ta foto varje månad för att kunna föjla utveckligen av hennes muskler och för att jag ska kunna se vad det är för delar som jag behöver se till att hon tränar mer, så att hon blir jämnt musklad över hela kroppen.

Det ska bli spännande att se hur det utvecklas!! :D  

Av Julia Jacobsson - 22 november 2014 20:50

Idag åkte vi hemifrån vid 9 tiden för att hinna upp till travet i tid. Vi hämtade hästen och värmde och allt gick bra. Sen var det dags för provloppet och vi fick skritta omkring en stund så hästen blev ganska het och ivrig, men sen när vi väl kom in och kom iväg så gick allting suveränt bra! Förutom kylan då som var väldigt jobbig!
Men nu sitter jag hemma i soffan i värmen framför brasan och teven, skönt! :)

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 20 november 2014 20:17

Nu sitter jag här och pluggar på det sista som vi har till denna veckan, sååå skönt! Det har varit en riktigt jobbig vecka då jag knappt hat haft tid för någonting annat, men efter imorgon så är det äntligen helg och då är det paus! Så jag längtar enormt!
På lördag ska jag upp till travet och rida i ett provlopp, för jag kan inte hålla mig borta där ifrån för länge ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards