Alla inlägg under december 2013

Av Julia Jacobsson - 31 december 2013 20:55

Helt otroligt vad snabbt året har gått! Många framgångar men även en del motgångar. Nu satsar jag mot nästa år och hoppas på att det blir ännu bättre! :D ska satsa mycket på montén då men även på körningen :)
När jag idag kom in efter att ha ridit Wilda, sprang jag en stund på bandet och sen duschade jag och tittade sedan på tv och åt äpple med ost, mums! :D
Nu är jag på nyårsfest, vilket är rätt kul, med god mat och trevliga människor :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 31 december 2013 13:45

Då blir det ut och rida denna lilla flika för 5:te gången i hennes liv, ska bli kul! :D

Av Julia Jacobsson - 30 december 2013 18:03

Igår kom min kompis Olivia och vi hittade på en massa saker och hon sov över tills idag. På förmiddagen gjorde vi en massa saker och vid middagstid åkte vi upp till Halmstad. Vi skulle shoppa och vi gick i affärerna och kollade, men vi hittade ingenting :'(
Vi gick och åt, sen lämnade vi Olivia och åkte mot hööks. Jag hittade en liten sak till Wilda så att jag gjorde av lite på presentkortet. Nu är vi på väg hem och ska jag ska ha en lite "myskväll" :D

Av Julia Jacobsson - 27 december 2013 19:13

Idag var en shoppingdag! Vi åkte till Halmstad och fick i affärer och jag använde mitt presentkort och gjorde av med lite pengar ;)
Det som blev var:
Gina:
Löshår
Bikbok:
Färgade jeans
Guldfärgat halsband
JC:
Skinnjacka med foder
Det blev lite i alla fall.. På måndag kör vi ett ryck till ;)

Av Julia Jacobsson - 27 december 2013 09:51

Idag är en rätt lugn dag, man mycket ska ändå hinnas med.

Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men är tillbaka nu. Ska strax äta frukost och sen ska jag ut och fixa i stallet. Hörs sen! :)<3


Av Julia Jacobsson - 27 december 2013 09:51

Idag är en rätt lugn dag, man mycket ska ändå hinnas med.

Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men är tillbaka nu. Ska strax äta frukost och sen ska jag ut och fixa i stallet. Hörs sen! :)<3


Av Julia Jacobsson - 24 december 2013 00:24

Idag har jag gjort en hel del! Men jag tänkte börja med att berätta om gårdagen.
Igår var jag på väla för att köpa dem sista presenterna, men jag hittade bara 2 småsaker så det blev bara det. Efter att vi handlat klart, gick vi in på Ikea och åt julbordsbuffé, supergott! :D
Sedan åkte vi hem och gjorde inte så mycket.
Idag åkte vi till Tingsryd i morse för att hämta en shettis till Jonna, och vi åt frukost på ett café där det var otroligt billigt! Vi åt räkmackor som bara kostade 25:- som var rätt stora och supergoda! Sen fikade vi också och åkte vidare och hämtade hästen och sen åkte vi hem. När vi kom hem fixade vi lite, sen åkte vi till Maxi och köpte pappas sista present. Sen åkte vi hem, klädde granen, la fram klapparna och städade lite, och sen slappade vi, så skönt när det är klart! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards