Alla inlägg under oktober 2013

Av Julia Jacobsson - 31 oktober 2013 15:43

Igår på dagen åkte jag med familjen till Laholm för att äta kinamatsbuffe och suchi! :D efter det åkte vi till min kompis Thilda där jag sov tills idag och på morgonen red vi en runda på deras hästar och det var roligt! :D nu är jag på väg längre ner i Skåne för att lämna Jonna hos en kompis och när jag kommer hem så ska jag sätta mig i soffan och kolla på film och mysa :D
Glad halloween allesammans!! :D

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 30 oktober 2013 01:00

I måndags kl 17.30 gick vår ström då det blåste som in i.. Den var borta enda tills 18.30 i tisdags vilket var väldigt jobbigt då man knappt kunde göra någonting och var tvungen att anpassa sig på många olika sätt.. I går kväll visste vi inte om strömmen skulle komma tillbaka på hela den dagen så vi åkte och käkade pizza;) där kunde jag även ladda mobilen så att jag kunde använda den ;) när vi kom hem så hade strömmen kommit tillbaka och jag var jätteglad för det, så jäkla skönt!! :D jag kollade på tv och hade det lite skönt och på förmiddagen var jag ute på en skogsritt med Cascader vilket han tyckte var väldigt roligt, men det var lite svårt att ta sig fram då det hade vält en massa träd och granar överallt -.-
Ska också säga att i måndags var jag på stan och köpte ett par nya jeans och fikade med syrran :))

Av Julia Jacobsson - 26 oktober 2013 23:44

Idag var jag på travet med Zixten som gör första gången gick i sulky! :D han skötte sig jättebra och vi körde ett hit så han sprang 9 sek snabbare än sist han var på travet + att han inte hade en enda galopp! :D älskar denna häst, han slutar aldrig överraska! :D
På kvällen var vi på födelsedagskalas :)

Av Julia Jacobsson - 12 oktober 2013 11:44

Igår hade jag en mysig kväll hemma med godis och film! :D packade även tills dagens tävling :)
Idag är det SM i ponnytrav!!! :D jag ska köra Vanilj Mo, en shettis som jag brukar tävla som är kätteduktig!! :D ska bli så kul! :D

Av Julia Jacobsson - 4 oktober 2013 07:37

God morgon! :)
Äntligen är den efterlängtade fredagen här!! :D
Igår när jag kom hem tränade vi först Wilda, Begonia och Ametist, sen tränade vi Zixten och Dansör. Efter att vi tränat första gänget testade jag för första gången att sitta på Wilda! :D hon skötte sig jättebra! :)
När vi var klara med träningarna gick vi in och åt :)
Idag är det skola sen när jag kommer hem ska jag nästan direkt åka upp till Halmstad för shopping :D när jag kommer hem ska Begonia få en massage och jag ska packa tills imorgon, tävling! :D
(Bilderna är sen igår när jag testade sitta på Wilda)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards