Alla inlägg under mars 2014

Av Julia Jacobsson - 31 mars 2014 09:18

Körningen med Zixten igår gick jättebra och han va så duktig! :)
På kvällen blev det årets första grillning för min del!! Så otroligt gott!! :D

Av Julia Jacobsson - 30 mars 2014 14:24

Nyss kommit in från att ha ridit Wilda, och hon var duktig men lite löjlig.
Nu ska jag ut med Zixten på hans första runda efter veckovilan, kul! :)
Han blev så glad när han fick veta att han skulle köras för han älskar verkligen att träna, han såg så glad ut :)

Av Julia Jacobsson - 29 mars 2014 16:18

Nyss kört Cascader på travet och shit vad nöjd jag är!!
Han va jätteduktig och gick snabbare än någonsin i ett jobb! :D
Hoppas bara han vill göra om det sen i lopp också ;)
Men kan bara säga att jag är JÄTTENÖJD med dagens prestation! :D

Varmt och skönt var det också! :D

Av Julia Jacobsson - 29 mars 2014 12:12

I går så tränade jag Cascader och han gick ett rätt lugnt pass och skötte sig jättebra.
När vi kom in åkte pappa och hämtade mat och då beställde jag en kababsallad, love it! :D
Idag rullar bilen till travet med Cascader och Refol i släpet, kul! :D

Av Julia Jacobsson - 28 mars 2014 07:43

Äntligen är det fredag och sista dagen i skolan denna vecka! :D
Igår hände inte så mycket mer än att jag va ute och gick en lång runda, men idag så ska hästarna tränas, jag ska gå en runda och den kommer några bra program på tv som jag ska kolla på och det kommer bli god mat, älskar det! :) <3

Av Julia Jacobsson - 26 mars 2014 22:11

Studiedagen har varit jättebra!
Vaknade tidigt, gick ut och fixade stallet, åt frukost och sen gick jag ut och körde Cascader tillsammans med Dansör :)
När vi kom hem åkte vi in till Laholm och åt på en kinesisk restaurang på buffé, supergott! :D
När vi kom hem igen gick jag ut och gick en lång runda och käkade en chokladbollsmuffins, gott! :)

Nu är det bara två dagar kvar tills helg, längtar!! :)

Av Julia Jacobsson - 26 mars 2014 10:01

Idag har vi studiedag, så otroligt skönt! Den ska spenderas i stallet och ute på en lång promenad! <3

Av Julia Jacobsson - 25 mars 2014 21:26

Nationella idag gick sådär, men det är väl bara att blicka framåt!
När jag kom hem ville jag göra något litet "godis" som jag kunde äta till filmen, men jag ville inte äta något med massa socker osv, så jag hittade ett recept på nyttiga chokladbollar och var tvungen att testa och resultatet blev bra! :)

Recept:
100g dadlar utan kärna
2 msk kokosfett
1-2 msk kakao
0,5 dl havregryn
2 msk vatten
1 dl kokos till rullning
Mixa alla ingredienser och ställ sedan in de i kylen/ frysen i någon timme och sen är de klara att serveras! :)
Istället för dadlar använde jag plommon och fikon, då de med fikon var godast enligt mig! :)
Är du sugen på något gott men nyttigt så är det värt att testa! :)
Här hittar ni länken där jag hittade receptet, hon är en bra inspiration när det gäller träning och nyttiga recept! :)http://mollyhoney.blogg.se/

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards