Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Julia Jacobsson - 13 mars 2014 21:27

Idag har varit en bra dag!
Vi hade ännu en samtalsdag i skolan idag så hade bara 3 lektioner och slutade 12, skönt!! :D
Sista lektionen vi hade var hemkunskap där vi gjorde piroger, såhär såg min ut! :)

När jag kom hem gick jag ut och körda Zixten tillsammans med mamma som körda Dansör, de skötte sig fint! :)

Ursäkta lite suddig bild, Zigge ville inte stå stilla och bli fotad ;)
När Jonna kom gick vi ut och då red jag Cascader som fick träna backe och galopp idag, det uppskattades av honom! :)

Kom på att jag skulle säga att ÄNTLIGEN så har stalltaket påbörjat sin omläggning i början av veckan, och nu är ena halvan av taket klart! :D

Till kvällsmat blev det soppa och vitlöksbaguette som jag lagade och bakade :)

Imorgon- fredag!! :D
Sedan är det helg!
Sista lektionen, på matten får vi tårta då vi hade en tävling och tjejerna vann över killarna vilket ledde till att vi fick pris! ;)
På eftermiddagen bär det nog av till Båstad för lite shopping, kul! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards