Direktlänk till inlägg 24 juni 2022

GLAD MIDSOMMAR !!!

Av Julia Jacobsson - 24 juni 2022 09:08


Glad Midsommar!!
Idag är det redan fredag och midsommar, vad hände där? Det är även inledning till min första veckas semester, hoppas på bra väder nu!
I tisdags skulle jag träffa Linnea efter jobbet men något kom emellan för henne så det gick inte och jag fick åka hem istället. Tog mig en löprunda i solen istället och fixade lite hemma.
I onsdags startade dagen med en mils löprunda i skogen med inslag av intervaller. Jobbade sen fram tills 17. Efter jobbet mötte jag upp Filippa, vi åkte till systemet och affären för att handla allt inför idag och imorgon. Vi avslutade med att ta en kvällsmat på Örelid innan jag åkte hem och körde Wille med Zigge på släp tillsammans med mamma som körde Tornado. Jag avslutade sen kvällen med att storstäda verandan men högtryckstvätt för jag va uttråkad haha.
Torsdagen inleddes med sovmorgon till 8, följt av en 12-13km lång löprunda i skogen som bara skulle va mysig. Gjorde sen iordning Clousse som skulle få skritta en kvart under sadel, första passet sedan sin skada och han va extremt överladdad haha, men nu är vi igång iallafall, förhoppningsvis.. Fixade sen iordning för jobb och jobbade fram tills 20.15 Åkte därefter hem och städade lite inne innan jag gick och la mig.
Idag ringde klockan vid 06.50 för att hinna åka till gymmet och köra ett SPRINT och COREpass med lite trappa innan jobbet. Åkte ju på nitlotten att få jobba idag, men jobb 10-14 är blir ett lugnt, får fixa fika och ha det trevligt med kunderna bara!
Sen blir det att åka hem, ta ett glas vin och fira in semestern! och sen fixa inför kvällen då folket droppar in vid halv 7. Ska bli så mysigt och kul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards