Alla inlägg under maj 2014

Av Julia Jacobsson - 30 maj 2014 10:04

Igår var vi och lämnade Dansör på utlåning till en tjej som heter Louise. Där ska han få träna hoppning, vilket han tycker är mycket roligare än trav, och det är därför vi valde att låna ut honom som hopp ponny.
På kvällen var vi och gick tipspromenad och grillade, sååå gott!

Av Julia Jacobsson - 29 maj 2014 01:17

Det var en helt underbar kväll på travet idag! Det va perfekt väder, hästarna skötte sig jättebra och var som i vanlig ordning väldigt duktiga och de gör mig inte besvikna, helt PERFEKT! :)

Av Julia Jacobsson - 28 maj 2014 07:48

Nu får jag lite belöning, något roligt att se fram mot, vi ska nämligen till travet ikväll och träna! :)
Jag ska ha med mig Zixten och Cascader, det ska bli kul, och en perfekt start på ledigheten! :)

Av Julia Jacobsson - 25 maj 2014 23:24

Bild på inköpet från Börjes:
-överdragabyxor
-ridbyxor

Bild på en tröja jag köpte i Polen:

Idag har hästar tränats och jag har varit igång hela dagen, imorgon startar en ny vecka och då tar vi nya tag! :)

Av Julia Jacobsson - 25 maj 2014 00:50

I fredes åkte jag till Tingsryd och shoppade lite på Börjes där jag hittade två nödvändiga saker! Bilder på de kommer, antagligen imorgon tillsammans med de andra bilderna!
Sedan käkade vi räkmacka, sååå gott! :D
Vi var hemma hos en också som hade föl som jag träffade, så söt va den!
Idag körde jag Wilda, åkte till travet och körde Dax och sen tränade jag även Zixten när jag kom hem! Kvällen avslutades på bästa sätt med grillning som grädden på mosen! :D

Av Julia Jacobsson - 23 maj 2014 14:59

Igår var jag och tävlade insprängt lopp med Ila Roll som gjorde en superprestation och tryckte sig förbi den ena efter den andra och det slutade med att vi va först över mål och vi VANN!! :D
Tiden blev 1.52,0 vilket var nytt rekord på en sek!!! :D
Det va även min första vinst för i år, jag är så sjukt glad!! :D

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 21 maj 2014 08:12

I helgen var jag med klassen i Polen och kom hem igår. Vi var där för att bl.a titta på Auschwitz och shoppa. Det var en bra resa med mycket skratt och trevlig sällskap! :)

Bilder på det jag shoppade kommer :)

Av Julia Jacobsson - 16 maj 2014 23:50

Imorgon åker jag, tillsammans med min klass på klassresa ner till Polen för att kolla på bl.a Auschwitz. Kommer inte kunna va aktiv där nerifrån, men jag kommer hem på tisdag igen och då kommer antagligen en massa bilder mm läggas upp från resan! :)
Trevlig helg på er! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards