Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Julia Jacobsson - 27 februari 2017 11:34

.. har gått fruktansvärt snabbt, men ändå har mycket hunnits med.
Onsdags: Fixade stallet och åkte med familjen till Halmstad för att äta på thaimat på Lotus och gick en runda på stan. På kvällen var det fotbollsträning.
Torsdag: Åkte med Emma till Väla, och körde Crepes och Zixten.
Fredag: Vädret var underbart så jag va ute och gick med hundarna, red Bella, fixade stallet, tränade lite i form av löprunda och pilates och åkte och handlade.
Lördag: Åkte till travet med Crepes och Zixten. Creppe gick på slingan men fick ta en sväng på banan och kändes okej. Zixtens upplägg var samma, men han fick öka lite en femhundring. Han hade hemmautrustningen på och banan va otroligt geggig men han lufsade rund lite lätt på 2.03 så det känns otroligt lovande inför säsongen! På kvällen var jag på 20års fest, riktigt trevligt!
Söndag: körde Bella, sydde beställningar och chillade.
Detta var i stort sätt mitt lov hehe, inte mycket lugnare än när jag är i skolan :-p

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards