Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Julia Jacobsson - 26 mars 2017 19:34

Ännu en helg har nått sitt slut. Tiden rusar förbi just nu..
I fredags efter skolan körde jag till Halmstad för att köpa lite godis inför helgen som har spenderats i Stockholm. När jag kom hem plockade jag in Crepes och gjorde i ordning för att köra ett intervallpass med. Han gick otroligt bra i första intervallen på 2.16, sedan kom han på att galopp va väldigt roligt, som vanligt.. och galopperade i några heat. Sedan gick han 1 intervall på 2.09,2 med en galopp och då fick han galoppera på en bit för att bli av med överskottsenergin. Sedan körde vi en till intervall som va riktigt stabil och kändes långsam, men han hade gått 2.07(!) nu är vi på rätt väg!
Igår började jag dagen med 1,2 mils springrunda och åkte sedan mot Stockholm, käkade massa godis på vägen upp haha(när man inte ätit det på en månad för att spara sig in för detta så blir det så haha) mådde så dåligt när jag kom fram och fick springa en liten runda innan galan. Det va riktigt trevligt med bra upplägg och fina priser, men maten va under all kritik, tyvärr :(
Imorse blev det hotellfrukost(och ännu mer godis) och har ätit allt möjligt onyttigt så jag har mått otroligt dåligt hela dagen.. och att åka hem fem timmar i bilen gör det inte mycket bättre hehe.. imorgon blir det att gå tillbaka till rutinerna igen :-)

En stor godisbutik som vi körde inom på vägen upp

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards