Alla inlägg under juni 2014

Av Julia Jacobsson - 29 juni 2014 18:39

Helgens dubbeltrav gick sådär.. I fredes gick det rätt bra och jag blev 2:a i båda mina lopp vilket jag va nöjd med!
Igår va vi på Börjes och handlade lite och sen åkte vi till grillfesten på kalmartravet som va jättetrevlig, det hade de gjort bra!!
Idag på tävlingen gick det inte så bra..
Först blev jag diskad när jag låg som etta för min häst va på galopphumör..
Sen skulle Cascader ut som hade bra fart i starten och det kändes jättebra, men sen kastade han sig i galopp och vi tappade jättemycket, vi kämpade oss ikapp men nästa varv galopperade han på exakt samma ställe igen och vi tappade igen och sen va det kört.. Han blev 6:a på en hyfsad tid ändå, 1.55,5 men jag tror att han hade varit bland de första om han inte hade galopperat, lite surt..
Kvalet gick inte bra och hästen blev inte godkänd.. Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång!!

Av Julia Jacobsson - 26 juni 2014 23:42

Idag har jag haft en heldag med min syster och min pappa. Dagen började med att vi skulle åka tåg ner mot Malmö för att gå på emporia och shoppa, men när vi kom till tåget sa de att rälsen höll på att lagas vilket resulterade i att vi blev försenade och fick istället åka buss en bit och sen hoppa på tåget, lyckad start..
Det första vi gjorde när vi kom fram va att äta lunch vilket vi valde att göra på subway!

Sedan bar det av till Emporia för ca 7h shopping och det blev en massa shoppande och även en fikapaus under tiden vilket vi gjorde på Yogiboost!

Resan hem blev mer lyckad och nu är jag helt slut efter en helt perfekt dag!!

Av Julia Jacobsson - 24 juni 2014 23:43

Till helgen är det dubbeltrav på Kalmar vilket innebär tävlingar både fredag och söndag! Dubbeltrav är det bästa och mysigaste som finns då det alltid brukar va grillning mm på lördagskvällen! På fredag ska jag starta Cascader i lopp 6, ett autolopp och Metallica i lopp 8, ett vanligt voltlopp, kommer bli kul! :)

Av Julia Jacobsson - 23 juni 2014 09:51

Igår eftermiddag var vi ute och tränade Cascader, Regol och Ila och de kändes mycket fina! :)

Av Julia Jacobsson - 22 juni 2014 17:42

Nu har vår älskade Wilda åkt till en som ska låna henne! Hejdå!

Av Julia Jacobsson - 22 juni 2014 13:15

Jag har haft en trevlig midsommar med mycket jordgubbsätande och dansande kring midsommarstången! :)
Hoppas ni också haft det bra! :)

Av Julia Jacobsson - 19 juni 2014 18:08

Idag fick jag mina Slutbetyg!! Kan inte säga annat än att jag är NÖJD!! :)

Av Julia Jacobsson - 18 juni 2014 13:58

Igår hade även vi skolavslutning och jag slutade då 9:onde klass! Yippie!!
Idag är alltså första dagen på lovet!! Sååå otroligt skönt!
Balen i förgår var jätteroligt och så trevligt så!

Inte jättebra bild men man set ändå lite hur jag såg ut på balen ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards