Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Julia Jacobsson - 3 januari 2015 00:12

Idag fick jag ta tag i lite saker så att de blev gjorda.. Bland annat så åkte vi till Halmstad så att jag kunde få beställt Zigges förbygel och efter många om och men så kunde jag bestämma mig för hur jag ville att den skulle se ut ( med hjälp av lite övertalning ), så nu hoppas jag bara att även resultatet av den blir bra!!
Jag fick även köpt ett par blåa rycktussar till Zigge och så fick jag köpt en del saker till mig också.
Bland annat hittade jag ÄNTLIGEN(!) en vinterjacka som jag tyckte om, efter en si sådär flera månaders av letande! Även om den inte såg ut så som jag hade tänkt att jag ville ha den, så var den väldigt snygg och jag var nöjd med den! Det blev också två tröjor, krämer och underkläder inhandlat, så nu är en del av presentkorten från julen använda!
Sedan skulle vi äta på Subway som vi hade längtat efter hela dagen, då vi hade bestämt att vi skulle upp och äta där, men när vi kommer dit, står det på dörren: - stänger tidigt pga stormen - fast det inte blev någon storm..!!! Så jag blev besviken, men vi åt annan god mat istället, så det blev bra ändå! ;) Efteråt åkte vi hem en runda till fam. Frick för att prata lite och det var trevligt!!
Imorgon väntas mer shopping då bilden styr ner mot Väla, roligt och då ska några fler presentkort tömmas!! Och då får vi äta subway då istället också! ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards