Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Julia Jacobsson - 22 januari 2016 19:42

Ett av mina nyårslöften var att inte äta något onyttigt så som godis och kakor fram tills tävlingssäsongen börjar i mars. Men eftersom jag älskar godis och gärna vill ha något på helgen så får man försöka komma på något nyttigt godis som man kan äta. I affären häromdagen så kollade jag runt lite och hittade en produkt som hette sötströ och var en ersättare till socker fast med 0 kalorier i! Så idag lagade jag maränger på detta och äggvitor med en liten skvätt citronsaft i, supernyttigt och så gudomligt goda blev dom! Smakade nästan precis som vanliga maränger! ? Enda nackdelen var att sötströet är ganska dyrt, men det får man offra om man vill va nyttig och klara denna period ?

Zigge fick sig även en liten ridrunda idag i snön, vilket han tyckte var roligt och han ville gärna öka på de långa raksträvkorna, så han var duktig! ?

[Bild]

Av Julia Jacobsson - 22 januari 2016 10:40

Att starta upp dagen med en joggingrunda i den snötäckta omgivningen är inte helt fel, rundorna blir lite roligare när det finns så mycket fint som omger en ?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards