Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Julia Jacobsson - 5 mars 2016 16:45

Idag var det mätdag på travet och det var inga problem, Zixten hade växt ca 1 cm och är nu över 1.27m ?
Egentligen skulle vi inte kört idag då mamma varit sjuk, men när vi var där ångrade hon sig och sa att vi kunde kört snabbjobb.. Eftersom inga saker var med så bad jag Micke att packa väskan där hemma och skicka den med Zetterqvist upp. De var även otroligt snälla och lånade ut en sulky till mig så att jag kunde köra, är såå tacksam för hjälpsamma människor, är de bästa! ??
Väl på snabbjobbet testade vi nya saker, körde Zigge med tävlingshuvudlaget och sulky för första gången iår, och satt även på spärrgrimma så att han inte kunde gapa en massa. Vi värmde ordentligt, samma som han fick göra när han började tävla, då han är otroligt pigg.. När vi väl körde det riktiga heatet gick han otroligt bra och flög fram! ÄNTLIGEN stämde det och han visade en del av sin kapacitet, nu har hoppet återvändt! ???

Av Julia Jacobsson - 5 mars 2016 08:56

Jag och min kompis Filippa hade bestämt att vi skulle till Halmstad igår kväll, vilket vi också gjorde.
Vi gick till en liten resturang som heter Piccolo Italy, där jag ätit en gång innan för en massa år sedan, och som jag kom ihåg som helt underbar. Vi beställde och åt men tyvärr var det inte lika bra som jag kom ihåg, men det var fortfarande bra! Vi snackade en massa och gick omkring lite i Halmstad och kollade på massa saker, alltid lika roligt att gå ut och hitta på saker, speciellt med henne som jag känt sedan födelsen, och som jag alltid har roligt med! Det blev en lyckad kväll! ?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards