Alla inlägg den 23 juni 2017

Av Julia Jacobsson - 23 juni 2017 18:50

Mitt midsommarfirande började redan igår på jobbet. Vi blev bjudna på jordgubbstårta (brukar inte vara ett så stort fan av tårtor, men denna var hemgjord och sååå god!) och fick sluta en timme tidigare.
Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon, väldigt välbehövligt! Började sedan dagen med att åka till läkaren. (Fick något i ögat häromdagen när jag var ute och sprang, som hade borrat in sig i ögat och skavde som tusan!) Jag och mamma åkte efteråt till Maxi och handlade lite frukost. Väl hemma igen så orkade ingen av oss att åka till midsommarstången och dansa, så vi valde att stanna hemma i år. Jag körde istället Zigge i ett intervallpass och han var helt otrolig! Sprang på otroligt stabilt i farter som han har haft stort problem med innan. Är verkligen SÅ glad att det har börjat lossna! Efteråt tränade jag och fixade sedan iordning inför kvällen. Ska åka till några kompisar och grilla och fira lite midsommar, mysigt!
Glad midsommar och var rädda om er! <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards