Alla inlägg den 31 juli 2018

Av Julia Jacobsson - 31 juli 2018 14:20

Godeftermiddag!
Är nu i bilen tillsammans med familjen, på väg ner till Malmö och Jägersro för att köra Lilla Hugo Åbergs med Ronald idag! Det blir mitt första Åbergs och riktigt spännande ska det bli! Kul när man får chansen att köra så fina hästar! Målet är ju att få dit någon av mina egna inom de närmsta året! Loppet ser tufft ut, men det ska bli kul att vara med iallafall!
Har hunnit med en hel del i förmiddags med. Vaknade vid 7, körde och köpte frukost och gjorde en riktig lyxfrukost till familjen(man får passa på de få dagar då alla faktiskt är lediga samtidigt!). Efteråt jobbade jag lite med beställningarna och tränade en sväng. Det fick bli en löprunda, SÅ varmt det va! Men gick ner en sväng till sjön efteråt och simmade, perfekt nedvarvning i denna värmen :-))
Gjorde sen iordning oss för att åka. Fick även reda på att jag fick va ledig även imorgon eftersom det va så lite på jobbet, så ska jobba lite hemma och sen försöka ta en lunch med Filippa i Halmstad på Lotus (vår favorit- thairestaurang som varken hon eller jag har hunnit äta på på flera månader :-(( ). Så kul häromdagen när både hon och jag bara ?kan vi inte åka till Lotus i veckan? och båda bara ?JAAA?, haha. Vi tänker lika så ofta ;-)

Den fina bilden är tagen av Alexandra Lennström.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards