Direktlänk till inlägg 6 januari 2019

Helt slut

Av Julia Jacobsson - 6 januari 2019 21:43

Godkväll, nyss gått och lagt mig. Den senaste veckan har varit väldigt fram och tillbaka. Har varit väldigt många dagar hos Harre, varit ute och gått och kollat på film när han varit på jobbet och i fredags va jag en sväng på mitt jobb för att ha möte med arbetsförmedlingen, skriva på uppsägningspapper och fixa den sista packningen som de skulle skicka iväg. Hade inte räknat med att jobba då, så efter middag va jag superhungrig (hade inte hunnit med frukost), så jag och mamma åkte in till stan och åt thaimat på Lotus. Alltså SÅ gott där! Va sen hos Harre och igår morse blev det en morgonpromenad innan jag åkte hemåt. Käkade frukost och fixade stallet innan jag sprang en runda, tränade lite pilates innan jag och Jonna satt igång och lagade pizza. Vi hade en mysig systerkväll eftersom mamma och pappa va iväg på fest.
Imorse blev det en lång löprunda, 2 timmar och nytt personbästa i både längd och tid. Uppladdningen är på gång nu!
När jag kom hem hade mamma bakat bröd, så vi fixade god frukost (vid klockan 1 hahaha), och kollade film. Har varit en riktig slappdag idag, behövligt det också ibland.
Imorgon blir det dock lite jobb med beställningar och vi skulle åka och köpa isolering till att börja göra iordning gymmet, spännande! :-)

Gillar att ta bilder på mat, haha ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards