Alla inlägg den 1 december 2019

Av Julia Jacobsson - 1 december 2019 19:51

ÄNTLIGEN är det december och början på julmånaden!! Det man väntat på hela året! :-D
Helgen har också varit grym! I fredags åkte jag och filippa till Hallarna på förmiddagen, köpte lite julklappar och käkade innan vi åkte hemåt. Fixade vid i stallet och fick ett träningspass innan jag och Jonna egentligen skulle åka och äta någonstans. Dock blev det ändrade planer och vi skulle till Halmstad för att ha hemmafest. Vi fick med oss Kevin och hans kompis och satt i Rickards familjs lägenhet. Det slutade med att vi gick ut på stan, dansade på massa olika klubbar och hade det så fruktansvärt roligt! Kom hem sent och åkte hem igår strax efter 12.
Igår kördes Wille och han va duktig. Fick sprungit en sväng också i mörkret och det va mysigt! Jonna och Rickard ville ha hemmafest hemma igår, så jag fick fixa vid en massa och vid 9 kom en del folk hem till oss. Vi va 9 pers (Jag, Kevin, Jonna, Rickard, Filippa, Oskar(Filippas kille), Samantha, Kalle och Terek(de tre sista kompisar/ syskon till Rickard)) och hade en så otroligt rolig kväll med en blandning av olika nya folk som blev otroligt lyckad! Jag fick även vara bartender igår, SÅ kul! ;-)
Alla utom Filippa och Oskar sov hos oss och idag har mest varit en slappdag. Jag och Kevin sov fram tills 1 och sen va det dags att börja städa och julpynta! Efter julkalendern så åkte vi in till Laholm och ska nu äta på Kinaresturangen :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards