Alla inlägg den 18 januari 2020

Av Julia Jacobsson - 18 januari 2020 10:54

Godmorgon, lördag och äntligen min fria dag dag när det gäller kost och träning. Denna veckan har gått bra, efter en massa tränings- och kostsnack med Filip på resan, så har jag för första gången verkligen börjat ta detta på allvar och ska försöka nå dit jag vill. Både träning och kost har gått extremt bra denna veckan, även fast kroppen håller på att vänja sig vid det nya kostupplägget och jag varit matt de första dagarna, så kändes det bättre och bättre och lite småjusteringar som ska fixas. Bara 6 veckor kvar på detta upplägg innan jag ska se hur det gått och vad som ska ske sen.
Jobbade även måndag, onsdag och torsdag denna veckan, och det va skönt att få lite pass. Wille fick tränat i måndags och torsdags och Zixten gick i tisdags och igår, då även Crepes fick hänga med på släp, och alla hästar va fina!
Igår va jag med Jonna och Rickard ute på stan och va hemma sent inatt, men vi hade kul och dansade halva natten haha.
Nu är vi på väg till Åby tillsammans med Emeli och Ingrid, för att åka upp och mäta Wille för första gången. Han har skött sig bra för att va första gången att åka så långt och ska efter mätningen även få testa på att gå ett träningspass på banan för första gången, så detta ska bli spännande!
Ikväll ska jag och Filippa ut, ska bli kul! :-D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards