Direktlänk till inlägg 7 oktober 2021

Hemresa

Av Julia Jacobsson - 7 oktober 2021 20:29

Gårdagen blev mysig, dock inte som tänkt. Vi mådde inte jättebra av maten så vi tog det lugnt med alkoholen, stannade vid poolen och solade/ badade fram till strax innan 17. Vi träffade några i början av semestern som spelade padel när vi va på basketplanen, började snacka lite med dom och denna dagen frågade dom om vi ville spela tillsammans, vilket vi gärna gjorde. Kul med lite omväxling! Vi spelade mot ett par som va från Borås som tydligen kommit samma dag som oss och både han och hon va i vår ålder, så det va roligt!
Efter padeln gjorde vi oss iordning för att gå till stan. Vi hittade en jättemysig resturang precis vid havet, där jag beställde en ?Fishermans sallad? men lite olika från havet + bröd med hummus och ett glas vin. Anton tog en biff mef öl. Allt va EXTREMT gott!!
Vi handlade sedan lite och jag hittade 2 hoodies och en T-shirt. Anton hittade en hoodie och T-shirt med. Nöjda med köpen gick vi inom en affär, köpte varsin cider och gick tillbaka till hotellet. Väl där va vi trötta och valde att köpa snacks och glass i marketen istället för att dricka massa.
Vi somnade tidigt och gick idag upp 07.15 för att hinna packa, spela en timmes padel och äta frukost innan bussen hämtade oss vid 9.55 och vår resa började hemåt. Allt gick bra förutom att något hänt på motorvägen nästan vid min avfart på vägen hem så jag fick stå i kö en stund.
Har nu varit inom gymmet en sväng och kört ett ryggpass och ska bege mig hemåt och duscha (såååå skönt det kommer bli!!) och äte ?vanlig? mat haha. Som jag saknat det!! Ska även tvätta och packa inför imorgon då klockan ringer tidigt för att hinna med allt innan jag ska till Kalmar på kvällen och tävla Amandas häst igen, SÅ kul!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards