Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Julia Jacobsson - 23 juli 2017 07:02

.. och ponnychampionatet!
Sitter just nu i bilen på väg mot Axvalla. Det är första gången som jag startar i ponnychampionatet och jag kör Fazit(samma häst som jag red på Tomelilla när vi vann). Idag är även första gången någonsin som jag kommer sitta upp bakom honom, så det kommer bli spännande att se hur det går. Alltid roligt att delta i sådana här lopp!
I torsdags kväll var jag inne på travet med Zixten för att köra snabbt i högervarvet, så att han hade känt på det innan The Right Way. Han förstod inte riktigt kurvorna och gick ca 56 genom dom, men var nere på 48 på rakorna. Så jag hoppas att han vet hur han ska göra tills söndag nu när han fått testat en gång iallafall. Har ju siktat på detta loppet med honom i någon månad nu, men helt plötsligt har han blivit rätt TJOCK! De andra hästarna i hagen håller fint hull så det är märkligt och SÅ typiskt att just han ska lägga på sig.. veckan tills start får det bli tuffare träning så att han kan bli av med lite iallafall(kan vara en del vätska med, HOPPAS det!!!)
Ha en fin söndag! :-))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards