Alla inlägg den 25 juli 2017

Av Julia Jacobsson - 25 juli 2017 13:03

Är nu på väg upp till Halmstad tillsammans med mamma och Jonna. Vi ska möta upp Amanda och Gonkan för att ta en lunch på Lotus. Älskar verkligen det stället, helt klart bästa thai-maten som finns! Vi ska även göra lite ärenden, så som hämta banden från brodyr, byta lite saker som blev felköpt och lite annat smått och gott :-))

Jag har ju glömt att berätta hur det gick i ponnychampionatet. Det var både bra och dåliga saker. På minus-sidan var det att vi efter 1000m fick en galopp och tappade käken, så jag fick sitta och stötta något otroligt och vi kunde inte riktigt gasa som vi ville.. plus-sidan var dock att vi lyckades ta 6:te platsen ändå och det på nytt rekord, med hela 1,9 sekunder! Vi var även nere på grymma tider och eftersom vi fick gå i 3:dje och fjärdespår hela loppet så tappade vi ju en del sekunder på det! Är iallafall väldigt nöjd ändå och jag hoppas att jag kan få chansen att köra denna fina Fazit igen! :-))

På bilden med hästarna i klungan så är vi de som ligger allra längst ut. Detta var efter ca 400m och det var fruktansvärt jämnt stora delar av loppet, nästan som ett varmblodslopp!
Bilderna är tagna av Elin Troedsson!! Fina! Är alltid roligt när någon fotar en! :-))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards