Direktlänk till inlägg 17 februari 2019

Helgen

Av Julia Jacobsson - 17 februari 2019 23:11

Godkväll, söndag kväll och så mycket gjort idag! Började dagen med ett träningspass på gymmet, följt av dusch, frukost och sen åkte jag, mamma och Jonna till Halmstad för att köpa presenter till pappa (som fyller år imorgon), och gipsplattor mm till vårt gym så vi äntligen kan få iordning det. Vi avslutade med en fika på Espressohouse där jag tog en kaffe och en foccia macka med mozzarella, kyckling och pesto. Älskar den mackan! Vi åkte sen hem, körde Crepes och sen Zixten en sväng innan det blev kvällsmat och mys i soffan framför farmen.
De senaste dagarna då:
Torsdag/ alla hjärtans dag:
Jag jobbade till 12, spelade sen paddel med en gammal kollega innan jag åkte hem och fixade mig. Jag fick blombud av Therese med Ronaldo som tackade för en fin säsong förra året. Alltså blev verkligen SÅ glad! Vilka fina medmänniskor man har som tänker på en! Jag och Jonna körde sen till Harrys i Ängelholm. Vi åt varsin halloumiburgare (SÅ GOTT!!), sen gick vi och handlade och åkte till Halmstad för att tillbringa kvällen i Harres lägenhet. Vi hade köpt godis och kladdkaka och allt möjligt festligt, men shit så dåligt jag mådde efteråt. Har inte ätit socker på nån vecka nu, så min kropp fick nog en chock av allt..
Fredag:
Startade med en promenad i Halmstad. Vi åkte sen hem, åt frukost och gick sen ut och körde Zixten en Crepes en sväng, båda va riktigt fina! Fixade stallet och sprang sen en sväng innan jag och mamma åkte till Laholm och åt planka! Sen hem och bara mös i soffan.
Lördag:
Började med ett löppass, följt av magträning och sen in för att fixa iordning för eftermiddagsbrunch. Rebecka kom över för att sko Crepes och då passade vi på med en liten lördagsfika. Mamma och Jonna hade varit iväg på förmiddagen och hade köpt med sig massa gott hem, mysigt! Gick en sväng med Wille och fixade sen stallet. Kvällen bestod sen av tacos och film. :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Skapa flashcards