Alla inlägg den 13 september 2021

Av Julia Jacobsson - 13 september 2021 11:10

Lördagen med Sara va fantastisk! Vi hade inte träffats på någon månad och hade massa att snacka om!
Vi började med att äta, följt av gokartkörning och sen satt vi bara och snackade i någon timme till på en parkering!

Igår va jag och tränade, och sedan åkte jag till Amanda (en av mina bästa kompisar från travet) för att testrida hennes häst. Vi hade inte heller setts på hela detta året så vi hade verkligen mycket att ta ikapp!
Provridningen gick iallafall bra och på lördag ska jag få rida hennes häst i ett lopp i Malmö, hur kul ska inte det bli?! Första gången jag även rider någon annan än min i lopp, och att få göra det åt sin bästa kompis gör ju allt bara ännu bättre! Längtar ihjäl mig!!

Idag började dagen med stallet och nu intervallet/ cardio och bröst på gymmet! Ska strax göra mig iordning för att åka till Halmstad och träffa upp Linnea för en lunch! SÅ mysig dag!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards