Alla inlägg den 27 oktober 2017

Av Julia Jacobsson - 27 oktober 2017 07:57

Freeedag, ÄNTLIGEN! Känns som att denna veckan har varit ovanligt lång av någon anledning. Har jobbat extremt mycket i veckan, har fixat och planerat inför mammas fördesedag som är idag, STORT GRATTIS(!), har haft fullt upp hela tiden. Det blir ju mörkt så fruktansvärt fort nu med, så vissa dagar när jag har kommit hem har det inte gått att träna häst, fast att jag hade behövt... kanske är tur att säsongen snart är slut ändå så att både vi och hästarna kan få lite vintervila och återhämta oss, fokusera på annat liksom.

I tisdags hann jag dock med att träffa Emma en sväng. Vi hade bestämt att åka och ta en middag någonstans på kvällen, och vi hamnade i Halmstad på ett supermysigt sushi-ställe. Hade aldrig varit där innan, men Emma hade tydligen varit där FLERA gånger bara den senaste tiden, och hon rekommenderade det verkligen. Det va verkligen riktigt gott! Jag beställde in en standard sushibricka och några minivårrullar och Emma tog ungefär det samma. Efteråt va vi båda SÅ sugna på godis (Hahah ovanligt?), så åkte till Hemmakväll en sväng. Sedan åkte vi hemåt och då va klockan rätt mycket så jag fick gå och lägga mig nästan direkt för att orka med jobbet dagen efter. Men man uppskattar alltid att hänga med sina kompisar, men blir på så bra humör liksom och mår SÅ bra!
Ska göra mig i ordning till jobbet nu, men ha en bra fredag <3

La ut denna på snapchat, men alla missuppfattade vad jag menade.. den va riktad till ALLA mina kompisar och folk runt omkring mig som alltid finns där, ni är bäst! <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards