Alla inlägg den 5 november 2019

Av Julia Jacobsson - 5 november 2019 11:00

Godmorgon! Nyss ätit frukost med Jonna och Rickard, en födelsedagsfrukost för honom som fyller år idag, GRATTIS!!
Förra veckan va vi som sagt på Gekås och hittade en hel del smått och gott! Fick även bokat hotell inför helgen, då vi på lördag åker till Project X i Malmö, är SÅ taggade allihopa!
I fredags kördes Wille en sväng, första gången han fick gå med en kompis, och Jonna ställde upp och körde Zixten och det gick bra! Zigge va också fin, första gången han gick sedan behandlingen. På kvällen blev det vin/matkväll med Filippa hos hennes kille. Kevin och hans kompis kom även en sväng och vi hade en mysig kväll!
I lördags blev det Göteborg för utbildning och på kvällen va jag fylletaxi åt massa kompisar, det drog ut på tiden extremt och jag hann inte sova något innan det va dags att åka till Göteborg i söndags igen. Kevin åkte med på uppväger iallafall, men det va svårt att hålla sig vaken under dagen, men fick sovit lite på lunchrasten och sen va det lite lättare haha. Utbildningen va extremt intressant iallafall! På kvällen åkte jag till Kevin och sov ända fram tills 11 dagen efter, innan jag åkte hem, fixade stall och sen va det dags för jobb. När jag slutade blev det lite natträning innan sängdags. Sen upp vid 9 idag, fixade frukosten och nu sitter Jonna och fixar mitt hår.
I veckan blir det en hel del förberedelser inför lördag och jag det är bara att ta tag i allt och ladda till tusen! :-D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards