Alla inlägg den 15 november 2019

Av Julia Jacobsson - 15 november 2019 10:05

Godmorgon, fredag och efter passet igår så gick jag på helg. Har jobbat tisdag - torsdag denna veckan. Jag måste varit väldigt förvirrad i helgen för jag va hem säker på att det va måndag-onsdag denna vecka. Hade fixat matlådor och allt men så när jag skulle dubbelkolla söndag kväll så skulle jag inte jobba på måndagen haha. Måste varit smartare när jag planerade in passen än vad jag trodde jag varit haha.
I veckan har det annars mest blivit jobb och träning. I tisdags fick jag träningssällskap av Kevin, spännande, eftersom jag ALLTID tränar själv annars haha. Men det va kul. Wille har hunnit gå två rundor med, en i måndags med Zixten och en igår ensam. Han skötte sig helt okej båda gångerna. Och igår efter träning fick jag även hunnit med en sväng till Halmstad för att äta kycklingtallrik med en kompis, alltid lika trevligt!
Idag blir det simning med filippa halv 11, följt av hem, få i sig frukost, jobba lite med egna beställningar, sen kommer antagligen Kevin för att vi ska träna på grymmet en sväng och ikväll blir det Halmstad och Pinchos, MYS!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards