Alla inlägg den 22 november 2019

Av Julia Jacobsson - 22 november 2019 11:42

Sitter nu i bilen på väg mot Stockholm. Mamma ska på möte med ponnytravet och jag följer med upp och ska träffa min gamla klasskompis Philip, och att bo på hotell och allt tackar man ju inte heller nej till haha.
I veckan har det mest varit jobb. Nattjobb måndag, tisdag och onsdag, sen jobb med eget och beställningar hemma. Har dock hunnit med några egna träningspass med. Blev intervaller i måndags, rygg+ kondition i tisdags, mage+konditon igår och idag hann jag med en löprunda innan vi skulle åka.
Wille fick gå en sväng igår också, och han va jätteduktig. Vi utökade rundan igår och han skötte det bra och börjar lära sig nu hur han ska göra.

I helgen ska vi hinna med att kolla in Stockholm(ska få rundvandring på de bästa ställena av Philip), vi ska festa på lördag och jag ska hinna shoppa de flesta julklapparna. Har redan koll på vad jag ska köpa till nästan alla, så nu ska jag bara hitta det med. Älskar ju att köpa julklappar och skämma bort folk, och brukar ha mina knep till att veta vad de flesta vill ha, så det ska bli spännande :-)
Ska försöka hitta lite grejer som jag själv söker efter med.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards