Alla inlägg den 28 november 2019

Av Julia Jacobsson - 28 november 2019 22:45

Godkväll! Strax dags att sova för min del, ska upp vid 7 imorgon för att hinna med träning innan jag ska åka och hämta Filippa vid 10 för att åka på en liten shoppingrunda.
Veckan har mest bestått av jobb, körde Wille en sväng i måndags och Zigge i tisdags, och har hunnit med lite egen träning med.
Idag startade dagen med frukost, sen blev det webbmöte med AF, följt av stallfix och ett träningspass på gymmet. Gick riktigt bra, men ibland önskar jag att jag hade mer tid till min pass haha.. gjorde mig sen iordning för att åka med Jonna till Halmstad för att ta en fika och kolla lite i affärerna. Efteråt hämtade mamma upp mig och vi åkte för att fira en gammal kollega (Filip från Frukt & Grönt). Vi gick till Fox and anchor och åt. Första gången jag va där, men vilket mysigt ställe, kändes verkligen som en gammal engelsk pub, och god mat va det med! Efteråt gick vi hem till honom och fikade lussekatt och kaffe innan klockan va mycket och det va dags att åka hem. En riktig mysdag va det idag! :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards