Direktlänk till inlägg 27 september 2021

Helgen

Av Julia Jacobsson - 27 september 2021 11:22

Mycket har hänt sedan sist. Arbetsintervjun gick bra, dock får vi se hur det blir nu. När jag kom hem blev det mat innan jag tog bussen bort till Rebecka för att lasta stona och åka till Ängelholm för att dräktighetskolla dom. Det visade sig att Wilda va dräktig! Fast att vi va helt övertygande om att det inte skulle vara något, SÅ KUL!! Nästa år ska jag alltså få ett varmblodsföl om allt går som det ska!
Jag blev sedan upphämtad av Rickard för att åka hem och byta om och dra till gymmet. Det blev ett kortare styrkepass för rygg innan vi åkte hem.
Fredagen började med stallet och konditionspass innan jag åkte hem och körde lite spa. På eftermiddagen drog jag och Rickard och tränade ett riktigt powerpass i benpass på gymmet innan vi åkte hem, fixade oss extra fina för att dra ut på stan.
Vi hämtade upp Danne och ytterligare en kompis till dom(Samuel), och åkte och käkade varsin pizza på Stantons. Vi åkte sedan till Rickards bror för att förfesta. Där mötte vi även upp Jonna. Vi spelade och drack lite innan vi blev upphämtad av en diskobuss och drog till stan.
Första stoppet blev Lionbar. Jag som hade tagit med en cola dit och ingen fattade varför haha.. såklart tog vakten den där inne och skrattade, Rickard snackade med honom och dom undrade bara vad jag höll på med.
Vi gick sedan till BM och mötte upp Kevin och deras gäng innan vi gick mot ölfiket för några hotshots. Kommer inte ihåg mer därifrån men anton hämtade upp och körde hem mig.

Lördagen mådde man väl som man förtjänade, första gången jag va bakfull någonsin och mådde verkligen skit hela dagen.. fick dock till en joggingrunda på 5km på kvällen, så skönt denna tiden av året!
Vi hade taco och filmkväll.

Söndagen bestod av katthämtning. Anton skulle ha en katt och åkte hem tidigt. Jag och Rickard umgicks en stund innan vi åkte till gymmet för träning. Jag fick cardio en timme innan han dök upp och vi körde ett arm/ bröst och magpass. På kvällen käkade jag tacos igen med familjen och kollade film.

Hittills idag har jag fixat hästarna, ätit frukost och är nu på gymmet för cardio. Drar sedan hem och kör Wille innan jag ska till Amanda och rida Persson.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Jacobsson - 9 oktober 2022 08:23


Helgen gick snabbt förbi, men gud vad kul den va! Tävlingen i lördags gav mixade resultat. Först ut va Bill, han gick ett bra lopp men tröttnade på slutet och förlorade precis sistaplaceringen, men på tangerat rekord. Sen va det Willes tur, han ...

Av Julia Jacobsson - 1 oktober 2022 10:33

Nu har en hel del hänt igen, dagarna går i ett nu. Tisdags förra veckan åkte jag till Jägersro efter jobbet för att tävla Vincent AS. Vi kom iväg bra och gjorde ett fullt godkänt lopp där vi kom i mål som 4:a. Vi åkte hemåt och inom maxi för att ...

Av Julia Jacobsson - 19 september 2022 11:19

Jag känner äntligen att en liten ljusglimt börjar synas i livet, även om det är mycket motgångar nu så börjar jag känna mig starkare och starkare. Har börjar fokusera mer på mitt mående, att ta tag i det och göra saker som krävs för att det ska bli...

Av Julia Jacobsson - 9 september 2022 10:17

Ny vecka och ny start! Fan vad rolig helgen va, så sjukt välbehövlig, och är grymt taggad på den kommande veckan! Förra veckan red jag som sagt intervaller med Tornado i tisdags och han kändes fin! Va verkligen i behov av intervallpass då han flå...

Av Julia Jacobsson - 30 augusti 2022 07:54

Helgen va minst sagt händelserik, men nu har jag bestämt att jag inte ska festa i närheten av vad jag gjort på senaste tid. Vill nu fokusera på att må bra i både kroppen och psyket istället, vilket jag definitivt inte gör av drickan då jag bara får...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards