Alla inlägg den 20 december 2017

Av Julia Jacobsson - 20 december 2017 08:02

Godmorgon!
Klockan ringde 6 imorse och jag har hunnit med att träna och ätit frukost redan. Ska strax göra mig iordning för att åka mot jobbet. Det blir nog en ganska kort dag idag. När jag slutar ska jag möta upp Filippa i stan för att julshoppa julklappar (har bara köpt en julklapp hittills och känner att jag börjar få smått panik när jag har typ 10 kvar haha) och ska sen ta en middag på pinchos. En riktig mysdag! Va så längesedan jag träffade henne nu, så vi har en del snack att ta igen. Alltid lika roligt!

Hur va London då?
Vi kom fram på lördagen runt 8, tog tåget mot hotellet och skulle sedan gå en bit. Båda våra telefoner dog på halvvägs(haha fick smått panik över hur vi skulle hitta utan dom), så vi fick leta upp en karta och kom sedan till hotellet runt 11. Vi checkade in och när vi kom till våra rum och skulle ladda telefonerna, kom vi på att de inte hade samma uttag där som vi har. Vi fick snabbt gå iväg en sväng till stan för att köpa varsin adapter. Vi kollade även i affärerna i närområdet och i en skoaffär hittade både jag och Thilda varsina superklipp. Känner nästan aldrig att jag fastnar för ett par skor, men när jag såg dessa (adidas i grå/mörkgrön) va jag tvungen att köpa dom.
Vi shoppade även lite annat och när vi sedan vilat på hotellet en stund gick vi ut på en köpgata lite längre bort. Vi hittade en massa. Och shit så mycket folk överallt! På kvällen va vi trötta och gick in på Pizzahut och beställde varsin pizza. När vi kom tillbaka till hotellet hade vi bestämt oss för att dra ut en sväng och kolla in någon välomtalad pub, men vi va så trötta efter typ allt resande att vi däckade direkt haha. En bra första dag va det iallafall! :-)

Bilden med godiset va från en godisbutik vi besökte. Den va ENORM, två våningar och hade i stort sätt ALLT! Lite äckligt va det när vi upptäckte att de hade insektsklubbor...(?!) här köpe vi någon snickers och lite så som inte fanns i Sverige. Kuul!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards